+48 792 101 777
          PL | EN | DE
Menu
Scroll
Book Now
Loading...

Zasady

Gotowi na podróż swojego życia? Wrocław i nasz Frend’s Hostel czekają na Was z otwartymi ramionami. Chcecie się u nas zatrzymać? Zobaczcie, co powinniście jeszcze wiedzieć. Prezentujemy Wam kilka naszych zasad, które sprawiają, że wszyscy nasi Goście mogą cieszyć się spokojem.

1. Zameldowanie i odprawa

Pokoje czekają na Was w określonych godzinach. Doba hostelowa rozpoczyna się w dniu wynajmu i trwa od godziny 14.00 do godzimy 10.00 następnego dnia.

Jeśli będziecie chcieli zostać z nami dłużej po udanej nocy, zgłoście to w recepcji. Inaczej będziemy musieli doliczyć 10 zł za każdą godzinę przedłużonego na własną rękę pobytu lub przenieść Wasze rzeczy w inne miejsce… a bardzo nie chcielibyśmy tego robić!

2. Identyfikacja

Łóżka w pokojach wieloosobowych oraz pokoje prywatne wynajmowane są konkretnym osobom. W trosce o Wasze bezpieczeństwo, zawsze prosimy naszych Gości o potwierdzenie tożsamości dowodem osobistym.

Dodatkowo osoby ubiegające się o wizę wjazdową do Polski, powinny zgłosić w recepcji hostelu potrzebę uzyskania listu do ambasady, potwierdzającego dokonanie rezerwacji. List taki zostanie sporządzony i przesłany na podany adres e-mail nie później niż w ciągu 24 godzin od uiszczenia należności za rezerwację pobytu.

3. Pokoje pojedyncze i wieloosobowe

Oddajemy Wam do dyspozycji pokoje 1-, 2-, 3-, 4- i 5-osobowe. Sami możecie wybrać, czy chcecie wynająć jedno łóżko i dzielić pokój z innymi, czy wynająć pokój tylko dla siebie.

4. Przydzielenie pokoi

Sami możecie decydować, który pokój będzie dla Was najodpowiedniejszy i na jak długo zostaniecie. Jeśli nie określicie czasu pobytu, przyjmiemy, że chcecie u nas gościć tylko jedną dobę (od 14.00 do 10.00 kolejnego dnia). Oczywiście pobyt możecie zawsze przedłużyć… na co z całego serca liczymy.

5. Płatność

Przyjmujemy płatności na konto, kartą płatniczą lub gotówką.

Jeśli chcecie zarezerwować pokój, możecie zrobić to przez nasz formularz kontaktowy. Rezerwacji można dokonać również osobiście w recepcji hostelu, telefonicznie pod numerem (+48) 792 101 777, bądź mailowo pod adresem: kontakt@friendshostel.com.pl. Rezerwacja wymaga dodatkowego potwierdzenia w postaci zaliczki. Można ją wpłacić na konto bankowe hostelu, którego numer otrzymacie wraz z potwierdzeniem rezerwacji, lub zatwierdzając swoją kartą kredytową – podając numer, datę ważności oraz numer CVC. Zaliczka jest liczona jako 50% wartości rezerwacji. Na Waszą płatność czekamy do 3 dni od momentu dokonania rezerwacji, bądź też w terminie uzgodnionym wcześniej z recepcją.

Potrzebujecie faktury? Zgłoście to w podczas rezerwacji, a fakturę wystawimy w maksymalnie do 7 dni od zapłaty.

6. Anulowanie rezerwacji

Zarezerwowaliście nocleg, ale coś Wam wypadło? Nie ma problemu. Rozumiemy to. Wystarczy, że poinformujecie nas o tym mailowo czy telefonicznie nie później niż 3 dni przed datą rezerwacji. W przypadku anulowania rezerwacji w terminie 7 dni przed datą przyjazdu zwrócimy Wam pieniądze na konto.

7. Specjalna oferta i dodatki

Mamy dla Was liczne dodatki, które są wliczone w cenę noclegu. Poza darmowym WI-FI dajemy Wam pościel, która również jest wliczona w cenę. W razie potrzeby, możecie dostać też dodatkowy ręcznik za jedyne 5 zł!

Mamy też dla Was mnóstwo innych, bezpłatnych usług. Chętnie udzielimy Wam informacji na temat podróży i pobytu, budzimy Was o wybranej godzinie, przechowamy Wam bagaże w bezpiecznym miejscu i oddamy do dyspozycji zamykane szafki. Wszystko bezpłatnie!

8. Zachowanie gości

Naszym Gościom zapewniamy komfortowe warunki i nie chcemy ich ograniczać. Jednak są
pewne zasady, których przestrzegać musi każdy, aby wszystkim żyło się lepiej.
Cisza nocna obowiązuje w godzinach od 23.00 do 7.00. W tym czasie prosimy o spokojniejsze
zachowanie, aby wszyscy sąsiedzi mieli okazję cieszyć się spokojnym snem.
Prosimy również nie palić na terenie hostelu. Nie wszyscy goście lubią zapach tytoniu, a my nie
chcemy nakładać kar pieniężnych, które sięgają 200 zł. Kwota ta zostanie przeznaczona na pranie pościeli, dywanów zasłon.
Ostatnia osoba opuszczająca pokój powinna sprawdzić zamknięcie drzwi, a klucz zostawić
w recepcji. W razie utraty klucza będziemy musieli pobrać 100 zł.

Naszym Gościom zapewniamy komfortowe warunki i nie chcemy ich ograniczać. Jednak są pewne zasady, których przestrzegać musi każdy, aby wszystkim żyło się lepiej.